*Rom*

Ja ha, då var man hemma igen. Rom var, precis som jag anat, helt fantastiskt! Så mycket historia, så mycket intressant, så vackert, så extremt charmigt. Jag kommer göra ett längre inlägg sen men här kommer några få bilder från underbara Rom!!
Här njuter jag av den största Cappuccino jag sett efter en härlig tur på Colosseum.
Det var en intensiv tur. Vi hälsade på i Vatikanen, Colosseum, Fontana Di Trevi, Spanska Trappan, Pantheon mm mm. Det blev massor med gott, gott, gott kaffe, pasta, pizza och så förstås GLASS!
Kom tillbaka snart och kolla in fler bilder från Rom!

Kommentarer
Postat av: Annette

Vilken underbar bild på Colusseum!!!

2010-11-02 @ 09:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0