Grått...

Jag gillar vinter, jag gör verkligen det! Men då måste vintern leverera! Några plusgrader och underkylt regn duger inte för mig! Allt är så grått nu och det känns tungt att sommaren är lååångt borta! Jag vill ha snö, sol och krispig vinter.....annars kan det va!
Jag satt och tittade igenom mitt arkiv och blev glad och varm av den här fotograferingen! Min syster, som är på bilden, har varit i Thailand ett tag nu och kommer hem på lördag! Det ska bli kul att se henne, det har dröjt för länge!

Modell: Helena


Kommentarer
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Härlig bild med massa färg! Jag vill ha sommar nu!

är det en heliumballong ni använt?

2011-01-13 @ 08:45:28
URL: http://lionfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0