Lat söndag....

Jag har spenderat dagen i sängen, soffan och fåtöljen. En riktig latmask har jag varit. Men jag har även funderat lite på kommande inlägg här i bloggen.

Förutom bilder från mitt bröllopsarkiv, barnfotograferingar och andra bilder så tänkte jag under våren göra följande inlägg:
  • Fem snabba tips på hur du får ut mest av din systemkamera
  • Tips hur man bäst fotograferar barn
  • Porträtt-tips
  • Tips på hur man fångar "action"
  • Ta bättre bilder med din kompaktkamera
Vad tror ni? Lämna gärna kommentarer om detta. Jag är öppen för förslag!

Eftersom jag har varit så lat idag så vill jag bjuda på en bild på en annan latmask! Min favorit-bulldog! Hoss heter han, bor i LA! Titta så glad han är!!

Modell: Hoss


Kommentarer
Postat av: Malin Nilsson

2011-01-17 @ 09:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0