Paris

Ojojoj, mycket att berätta, mycket som har hänt!
Sist jag skrev var jag på väg till Paris. Jag hade tre underbara dagar med Emma och Nina. Vi fikade, åt och traskade omkring på Paris mysiga gator. Det var förvånansvärt lite julpynt i stan, men gatorna är ju bara to die for! Jag fick återse min favoritkyrka Notre Dame. NotreDame har massor med små monster som sticker ut lite här och var. Love it!
När det var dags att åka hem från Paris så stängdes flygplatsen ner och vi var fast där. Efter en natt i Paris och en i München (!) så kom vi äntligen hem. Då var jag sjuk, sen kom julen och allt ståhej. Nu är jag tillbaka i vardagen igen och kommer att uppdatera bloggen.
Idag få ni se lite bilder från Paris. Fotade med Canon 500d. Tog inte med den stora kameran...
Nina och jag med Starbucks. Jag saknar ju Starbucks sen min tid i USA.

Seine-floden


Notre Dame in all her glory! :-)


Myisg te-fika på fancy LaDuree.


Några favoritmonster från NotreDame



Nina och Emma pratar om Conny!

Denna chokladaffär var stängd men alldeles magisk!


Kommentarer
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Fina bilder! Ser så mysigt och härligt ut! :D



Sist jag var i Paris (typ 1992!) så renoverade de Notre Dame, så det var en ful byggnadsställning på hela framsidan. :(

2011-01-10 @ 11:38:10
URL: http://lionfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0