Starbucks

Jag älskar Starbucks. Har alltid gjort, kommer alltid att göra det. Nu har Starbucks bestämt sig för att byta logga!
Jag vet inte om jag klarar av denna förändring. Jag älskar även muggar, har ett antal Starbucksmuggar i min ägo med deras vanliga logga. Jag gillar inte den nya. Den nya loggan innebär att min muggsamling från Starbucks kommer att bli outdated! Någon dag ska jag presentera hela min samling för er. Idag kommer två av mina favoritmuggar. Vad tycker ni om loggorna?

Detta är en av mina favoritmuggar med Starbucks original-logo från 1971.
Fotad med iPhone-Hipstamatic



Detta är min nuvarande favorit som jag köpte på Starbucks i Paris.
Är den inte gudomlig?
Nina och jag föll pladask. (Hon delar min besatthet av muggar)
Fotad med iphone-Hipstamatic




Sen har vi då den här nya...... What do you think?
Foto: www.Starbucks.com
Bild: www.starbucks.com

Kommentarer
Postat av: Malin Nilsson

Ja klarar inte av den här förändringen!

2011-01-12 @ 17:09:14
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Vad tråkig den nya loggan är.. Snyggare med loggan där namnet står med ju!

2011-01-13 @ 08:44:48
URL: http://lionfish.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, nu maste vi handla nya muggar. Kanns lite jobbigt, men samtidigt ar det en ursakt att handla fler.

2011-01-16 @ 00:37:42
Postat av: Nina

Ja, nu maste vi handla nya muggar. Du far helt enkelt komma hit. Genast.

2011-01-16 @ 00:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0